streda 4. augusta 2010

Odvrátená Strana Duše


Paramore (I caught myself):
Well, God is my witness.

1. časť

Nie sme dobrí ,no nie sme ani zlí. Sme ľudia ,nie anjeli či démoni ,aby naše duše patrili bezvýhradne jednému či druhému. Rovnako ako konáme dobro ,sme schopný aj veľkého zla.
Naša duša má väčnú pamäť. Keď už myseľ zabudla ,duša nás ďalej ťaží. Je ako kameň ,čo ná ťahá čoraz hlbšie do temných hlbín.

,,Odpusť mi otče ,lebo som zhrešila." drmolila som bezmyšlienkovite a v rukách sa mi triasol ruženec. Nenechal ma dlho čakať.
,,Čo také si zas urobila?" opýtal sa pokojný mužský hlas. Otvorila som oči a uvidela ho. Sedel v kresle. Jeho nezvyčajný zjav ma už prestal dávno prekvapovať. Vlastne sa mi páčil.
,,Predala som dorgy malámu chlapcovi." zašeptala som a porela som na svoju posteľ.
,,Odpustené." odvetil bez zaváhania a pohladil ma po líci. o pár okamihov sme už ležali na posteli a vyzliekali sa...


SOUNDTRACK

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára