streda 4. augusta 2010

Odvrátená Strana Duše - 2. časť

DJ Ironik (Stay With Me)
...Anjeli môžu chvíľu počkať...


...jeho dotyku ma rozpaľovali a rozkoš mi prenikala do celého tela, keď sa začal rytmicky hýbať, musela som zahryznúť do vankúša, aby som nekričala. A potom ma naplnil a moja rozkoš doslova explodovala. Blažene som sa usmiala a otočila som sa k nemu tvárou. Tá jeho bola ako vždy nečitateľná, no v tmavých očiach mu hrali nezbedné iskierky. Túto intímnu chvíľu prerušila mama, ktorá vošla do mojej izby.
"Ty si tu masturbovala?" opýtala sa ma mama, keď ma zbadala ležať nahú a spotenú na posteli. Oči mi zabehli smerom kde stál on. Nevidela ho, nikto ho nevidel okrem mňa, lebo mňa si vyvolil.
"Počúvaš ma vôbec?" opýtala sa ma mama a pritiahla na seba moju pozornosť.
"Jasné." zaklamala som pohotovo a usmiala som sa na ňu. Fakt že ma našla v takej trápnej situácii jej už zrejme začal dochádzať, lebo sa trochu začervenala.
"Príď za mnou do kuchyne." vykoktala nakoniec zo seba a odišla z izby. Keď som sa poobzerala dookola, už tam nebol. Zase...

* * *

...Prednášku toho poliša som počúvala len na pol ucha, radšej som si čmárala do zošita. Keby bol aspoň pekný, no na tom nezáležalo, mala som predsa Jeho. Usmiala som sa pri pomyslení naňho.
Ako na zavolanie sa mi pri uchu ozval jeho hlas.
"Odčiň svoje hriechy a konaj v zmysle dobra. Urob niečo premňa." šeptal mi do ucha jeho hlas.
"Čokoľvek!" odvetila som polohlasom, ale aj tak sa na mňa pár tvárí otočilo, ešte vždy si na moje rozprávanie "sama so sebou" nezvykli.
"Nieje taký čistý ako sa zdá, musí pykať za svoje hriechy, lebo sa odmietol kajať." pokračoval a z hlasu mu zaznievalo rozhorčenie.
"Čo chceš aby som s ním urobila?" opýtala som sa ho pošepky.
"Konaj dobro." povedal a jeho hlas sa vytratil. Uprela som skúmavý pohľad na toho policajta.
- Čo také strašné ukrývaš? - pomyslela som si...

Ďalšia časť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára