nedeľa 27. marca 2011

UpComing Next...

Po prvý krát píšem a uverejňujem divadelnú hru. Na Petin námet a v mojom spracovaní môžete už čoskoro očakávať krátku drámu menom Dedičstvo. Chcete vedieť viac? Čítajte ďalej...


LEGACY 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
alebo Dedičstvo

je krátka divadelná hra na motívy snu, ktorý mi Peťa popísala, keď sme spolu boli na kolu a požiadala ma, či by som to neskúsil pretvoriť na dramatický text. Nuž a takto to dopadlo, som približne v polovici a môžem vám s pokojom oznámiť, že ak nie koncom marca, tak začiatkom apríla už bude k dispozícii slovenská verzia Dedičstva. A potom, ak sa Peťa na to podujme, príde aj francúzsky preklad...

Hra bude o dvoch sestrách, ktoré prídu o matku a o tom, ako sa ich vzťahy a osobnosti zmenia pod vplyvom udalostí a dedičstva...

To je nateraz všetko, neprezradím vám hádam celú zápletku :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára