utorok 4. januára 2011

Vojna Bohov - Title songs

Ehm, dlho som nad týmto uvažoval, a nakoniec som sa rozhodol, že to sem predsa len dám. Takže tu sú dve možné titulné piesne k Vojne Bohov. Pôvodná, doplnená ešte jednou.




Within Temptation - Memories


Skladba, ktorú som s kamarátkou vybral už veľmi dávno. Vtedy sa nám zdala ideálna pre tento príbeh. Hlavne čo sa týka začiatku, kedy ma poviedka ešte ľahký a pozvoľný spád.

a potom

Two steps from Hell - Protectors of the Earth


Skladba, ktorú som zachytil v jednom traileri, a páči sa mi nielen pre jej epický zvuk a názov, ale aj pre jej dramatický podtón, ktorý istým spôsobom predznamenáva smer, ktorým sa poviedka začne uberať.

Ak máte záujem, napíšte mi čo si o pesničkách myslíte, poprípade ak viete o vhodnejších skladbách. Budem vám veľmi vďačný.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára