štvrtok 30. decembra 2010

Zzzz

Ungh... ľudia, po dnešku som úplne rozbitý, pozametaný a vysypaný kamsi na hromádku. A to som sa tak tešil že možno budem pokračovať v Synoch Luny, keď už teda prežívajú svoj comeback na tento blog. Každopádne noc je ešte mladá no zrejme si uvarím nejakú tu kávu a pokúsim sa zosmoliť nejakú stránku k tomu čo už mám a budeme to pokladať za kapitolu, fajn?

Len tak mimochodom, pokračovať bude aj Vojna Bohov a vzhľadom na to ako sa dej v posledných dvoch kapitolách vyvinul (samého ma to prekvapilo) zrejme to teraz naberie dosť rýchly spád... To je pre teba Peťa, nech už toľko nefrfleš...

Takisto mám na mysli nápad na minimálne jednu novú kapitolovku, tentokrát mierne steampunkovú. Pre tých z vás čo nevedia o čo sa jedná, skúste Google a vyhľadávacie heslo "steampunk". Nemám energiu niečo vysvetľovať...

Takže držte palce a dúfajte, ja sa idem o niečo pokúsiť...

Andrew

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára