streda 9. januára 2013

* STELLAR *

"...every once in while, there´s a star falling from the skies... and whoever catches the star, will be granted a wish... not instantly, but sooner or later, what you wish for, will come..."

Veľa príbehov začína práve takto, prianím...

Či už je to prianie lepšieho života, nejakej zmeny, alebo jednoducho len prosba o kúsok čokolády.

To, čo mňa priviedlo do tohto okamihu môjho života tiež začalo podobne. Nebola to však hviezda, čo som ja držal v dlani keď som vyslovil to želanie. Malý medenák, ktorý by som si možno bez okuliarí aj splietol s tou hviezdou, keď už ležal na dne. Avšak efekt bol rovnaký, a tiché prianie znelo do sveta, zatiaľ čo tá malá medená hviezda padala do studne.

"Kiežby toto leto bolo iné než tie doteraz..."

A svet počúval, tak ako počúval každé tiché prianie a rozhodoval, ktoré z nich si môže dovoliť vyplniť.

A jeho odpoveď nedala na seba dlho čakať. Z tichého osamelého pútnika spravil muža s cieľom, za ktorým našiel odvahu ísť...

A v tomto zimnom období, keď sú noci dlhé a jasné. A chladná žiara hviezd zvýrazňuje tiene noci, hľadiac na oblohu som si uvedomil svoje šťastie.

Lebo prianie také nejasné a neuvážené, ma mohlo doviesť úplne inam.

Pozor na to čo si prajete, svet vie byť krutý a hviezdy pomstychtivé. A to čo si želáte sa vám splní, len nie vždy tak, ako si to predstavujete.

Týmto uzatváram prológ ku svojej zimnej filozofii, ktovie, možno časom odhalím ten spôsob, akým si ma moje šťastie našlo...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára